Reivindiquem la diversitat funcional
amb el districte
El districte de Sarrià – Sant Gervasi commemora cada any, el Dia internacional de les persones amb discapacitat conjuntament amb la Taula d’Entitats del districte.
Durant els mesos de novembre i desembre es porten a terme diverses activitats a l’espai públic i als equipaments del districte.
Des de l’escola realitzem cada any diferents tallers per fer més accessible la diversitat funcional en el nostre entorn.
La celebració comença amb la penjada al balcó de la Seu del Districte de la pancarta de commemoració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat que ha estat realitzada per persones amb discapacitat, que han creat dibuixos i pintures inspirant-se en el dia. Aquestes persones estan vinculades a entitats del districte que han participat activament en la seva creació.