ABP
L’Aprenentatge basat en el treball per projectes és una metodologia didàctica que consisteix en la formulació d’una o més preguntes que parteixen de l’interès i de les necessitats del coneixement dels alumnes. La resposta és el fruit d’un procés de recerca i d’ensenyament-aprenentatge.És una metodologia que fomenta el treball cooperatiu, la participació dels alumnes, l’aprenentatge significatiu i la creativitat. A més, vetlla per les diferents capacitats dels alumnes adaptant els continguts als diferents ritmes d’aprenentatge que presenten cada alumne.


Dinàmica del nostre projecte
Debat
Es fa un debat per escollir els temes que creen interès als alumnes.
Recerca
Es comença a cercar informació i treballar en el tema.
Mapa
Es crea un mapa conceptual o índex del treball.
Noves idees posades en comú
Motivar els alumnes a que surgeixin inquietuds, preguntes, idees…
Votació
Es fa una votació entre els alumnes dels temes escollits. D’aquí sortirà ja el projecte de curs.
Avaluació
Posar en comú els aprenentatges realitzats. S’avaluarà mitjançant els indicadors d’assoliment d’objectius al llarg de tot el curs.